حمایت معاونت علمی و صندوق نوآوری از فناوران شرکت کننده در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، معاون تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: قرار شده که هرچه این دانشگاه برای برنامه ملی گام دوم سرمایه گذاری انجام می دهد به همان میزان معاونت علمی و صندوق نوآوری از برنامه و فناوران شرکت نماینده حمایت نمایند.

حمایت معاونت علمی و صندوق نوآوری از فناوران شرکت کننده در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ ورزشی چلسی درباره دعوت از نهادها، موسسات و دانشگاه های مختلف برای رویداد ملی گام دوم و اعلام آمادگی آن ها بیان نمود: حدود دوماه پیش از سال 1401 که برنامه گام دوم را به صورت جدی شروع و با صندوق نوآوری و شکوفایی جلساتی را برگزار کردیم که خوشبختانه بسیار مورد استقبال نهاده شد.

دهقانی فیروزآبادی گفت: با مذاکرت محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، قول مساعدت ویژه برای برنامه گام دوم داده شده است و همانند صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در این برنامه بعنوان یکی از حامیان اصلی حضور جدی خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی تفاهم با مدیر مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار شده است که هرچه دانشگاه آزاد برای برنامه ملی گام دوم سرمایه گذاری انجام می دهد به همان مقدار معاونت علمی و صندوق نوآوری و شکوفایی از برنامه و فناوران شرکت نماینده حمایت نمایند.

معاون تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: از طرفی 6 صندوق پژوهش و فناوری کشور تفاهم نامه همکاری و سرمایه گذاری های میلیاردی برای این رویداد با دانشگاه آزاد داشته اند بعلاوه چند بانک اعلام آمادگی کردند که در برنامه ما حضور داشته باشند. هر استانی به طور میانه 3 تا 5 صنایع بزرگ و فعال آن استان را (که با دانشگاه آزاد همکاری دارند) برای رویداد بعنوان میزبان دعوت خواهد نمود تا احتیاج ها و محصولات خود عرضه نمایند.

وی یادآور شد: امیدواریم که تا روز 31 اردیبهشت ماه حداقل دو سه برابر آنان که تا به امروز برای حضور و همکاری با دانشگاه آزاد در رویداد گام دوم اعلام آمادگی کردند، مهمان و حامی مادی و معنوی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمایت معاونت علمی و صندوق نوآوری از فناوران شرکت کننده در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت معاونت علمی و صندوق نوآوری از فناوران شرکت کننده در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید