درمان های طبیعی برای سر تا پای بدن!

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، سردرد: دو بار در روز یک دوز 75 میلی گرمی گیاه پتاسیتس (Petasites ) مصرف کنید تا تعداد سردردها و شدت میگرن را کاهش دهید. شما می توانید از داروهای مسکن بهره ببرید؛ اما این داروها تنها درد را کاهش می دهند و گاهی سردرد را از بین می برند. گیاه پتاسیتس می تواند تعداد حملات میگرن را نصف کند.

درمان های طبیعی برای سر تا پای بدن!

کم کاری غده تیروئید: بدون سلنیم نمی توان توقع داشت غده تیروئید به درستی کار کند. کم کاری تیروئید نه تنها مانع ترشح هورمون های تیروئید می گردد، بلکه باعث توقف استفاده از این هورمون در سلول ها نیز می گردد.

نارسایی قلبی: طبق یک تحقیق که در سال 2010 در نشریه Journal of Cardiovascular Pharmacology and Therapeutics منتشر شد، نیاسین یا ویتامین ب 3 باعث کاهش احتمال حملات و سکته های قلبی می گردد. دوز مورد استفاده در شرایط مختلف بسیار فرق دارد، در نتیجه با پزشک خود در این مورد مشورت کنید. نیاسین رگ ها را باز می نماید و باعث کاهش فشار سرخرگ می گردد. کوآنزیم کیو 10 نیز در کاهش حملات قلبی تأثیر مثبت دارد؛ زیرا فشارخون را کاهش می دهد.

اختلالات دستگاه گوارشی: برترین درمان برای این مسائل، پروبیوتیک ها هستند. پروبیوتیک ها فرایند هضم را بهبود داده و از سیستم ایمنی سالم و روحیه مناسب پشتیبانی می نمایند. آنزیم های گوارشی مواد غذایی را به مولکول های قابل جذب تبدیل می نمایند. برای درمان سوزش معده از نارون آمریکایی یا ریشه مارشمالو بهره ببرید. برای بهبود حالت تهوع و استفراغ، چای زنجبیل گزینه مناسبی است. چای زنجبیل باعث رقیق شدن خون می گردد، در نتیجه محتاط باشید. مکمل های نعناع فلفلی نیز به تسکین سندرم روده تحریک پذیر یاری می نمایند.

پوکی استخوان: همه می دانند کلسیم برای استخوان ها مفید است. با این حال، آیا می دانید بدون منیزیم، ویتامین دی یا کا 2 نمی توانید کلسیم را به استخوان های خود برسانید؟ استرونسیم طبیعی نیز یکی دیگر از مواد معدنی مفید برای تقویت استخوان ها محسوب می گردد.

درد زانوها: سولفات گلوکزامین تشکیل غضروف را افزایش می دهد. کلاژن یکی دیگر از مکمل هایی است که درد مفاصل زانو را در افراد مبتلا به ورم مفاصل کاهش می دهد. طبق یک تحقیق که در سال 2012 انجام شد، کاهش وزن باعث می گردد از بین رفتن غضروف ها کاهش یافته و محتوای پروتئوگلیکان مفاصل افزایش یابد.

قارچ ناخن های پا: از روغن درخت چای استفاده نموده و مواد غذایی شیرین مصرف نکنید. بعلاوه اگر بیش ازاندازه دچار قارچ ناخن های پا می شوید، بهتر است از نظر ابتلا به دیابت مورد آنالیز قرار گیرید.

منبع: فوت و فن

به "درمان های طبیعی برای سر تا پای بدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان های طبیعی برای سر تا پای بدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید