راهنمای خرید اتو بخار فیلیپس

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، آیا به دنبال خرید هستید؟ آیا می دانید اتو فیلیپس ساخت کجاست و بهترین مدل اتو دستی و مخزن دار کدام است و اینکه باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

راهنمای خرید اتو بخار فیلیپس

اتوکشی لباس ها فرایندی حائز اهمیت در هر خانه ای می باشد و اگر لباس های خود را با ماشین لباسشویی یا دست بشویید حتی اگر از پیشرفته ترین برنامه های شستشو نیز استفاده کنید در نهایت هر میزان چروک شدن آنها، نیازمند اتوکشی خواهد بود. خوشبختانه به مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی امروزه انواع اتو دستی و خانگی در تنوع زیادی در برندهای معتبری همچون اتو فیلیپس به بازار جهان عرضه شده است که به علت کاربری آسان و کارایی بهینه خود در هر خانه ای وجود دارند. انواع اتو بخار فیلیپس خانگی و دستی به سرعت آماده به کار می شوند و با عملکرد بخار دهی قوی خود به صورت مداوم یا لحظه ای کار اتو کشیدن را به سادگی برای شما انجام خواهد داد اگر از ما بپرسید که بهترین مارک اتو بخار چه مارکی هست؟ می توانیم در میان بهترین مارک اتو بخار خارجی به ترتیب بهترین ها را از جمله اتو بخار فیلیپس، بوش، تفال و فلر را با اطمینان خاطر به شما پیشنهاد کنیم که قطعا در میان مارک های ذکر شده، فیلیپس در دسته بهترین های این محصول می باشد.

اتو فیلیپس ساخت کجاست؟

برای پاسخ به این سوال که اتو بخار فیلیپس ساخت کدام کشور است باید بدانید که Philips به عنوان یک شرکت هلندی و چند ملیتی تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگی فیلیپس را تولید می کند و در 100 کشور جهان به ارائه محصولات و خدمات خود پرداخته است. این شرکت در سال 1891 توسط جرارد فیلیپس فعالیت خود را در شهر آیندهوون آغاز نمود و اکنون به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی برقی در جهان فعالیت می کند. شرکت فیلیپس انواع لوازم خانگی برقی خود از جمله انواع اتو بخار فیلیپس دستی، ایستاده و هوشمند، آبمیوه گیری، جاروبرقی، قهوه ساز، غذاساز و دیگر محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی های روز جهان به بازار عرضه کرده و همواره توانسته رضایت مشتریان قدیمی و جدید خود را جلب نماید تا جایی که اکنون با سمت بهترین مارک اتو بخار دستی و خانگی شناخته شده است.

اتو فیلیپس ساخت کشور هلند با قدمت درخشان خود، تکمیل ترین مشخصات را در محصولات خود روانه بازار کرده است، این مشخصات به شرح زیر است و شما با دانستن آنکه در هنگام خرید اتو بخار فیلیپس و یا هر برند دیگری چه مشخصات و ویژگی هایی دارای چه اهمیتی می باشد می توانید بهترین مدل اتو بخار فیلیپس یا مارک های معتبر را برای خود انتخاب نمایید:

قدرت و توان اتو بخار فیلیپس: مسلماً یکی از اولین و برجسته ترین معیارها در هنگام خرید بهترین مدل اتو بخار فیلیپس و دیگر مارک های خوب اتو، توان یا قدرت المنت آنها می باشد که هرچه توان مصرفی اتو بالاتر باشد مدت زمان گرم شدن اتو کمتر می گردد و حجم بخار بیشتری را می تواند در اختیار ما قرار دهد و اتوکشی آسان تری را در مدت زمانی کوتاه در اختیار خواهید داشت. غالباً توان مصرفی اتو بخار فیلیپس در محدوده 2300 تا 3000 وات می باشد و این میزان توان در مدل های متنوع اتو بخار متفاوت می باشد.

نکته: در برندهای متفرقه قدرت توان مصرفی در بسکمک از موارد می تواند کاملاً اسمی باشد در صورتی که در برندهای معتبر مسلماً میزان قدرت وات کاملاً بهینه و واقعی هستند لذا به شما پیشنهاد می کنیم حتی اگر بودجه خرید اتو فیلیپس و دیگر برندهای معتبر را با توان کمتری را دارید به سراغ برندهای معتبر نروید و آن را با مارک های ناشناخته جایگزین نکنید.

مخزن آب اتو بخار فیلیپس: یکی دیگر از ارکان مهم در هنگام انتخاب و خرید اتو بخار خوب ظرفیت مخزن آب آنها می باشد، حجم بالا و مناسب باعث می گردد تا نیاز به پر کردن مخزن اتو کاهش چشمگیری داشته باشد. شما در فرایند اتوکشی لباس هایتان نیاز به گرما و بخار خواهید داشت و پس از آنکه المنت دستگاه تان داغ شد، گرم شدن آب صورت خواهد گرفت و بخار از منافذ زیر و کفی اتو بخار خارج خواهد شد و آماده عملکرد خواهد شد، این فرایند در اتو بخار فیلیپس نیز به همین شکل انجام خواهد شد، ظرفیت مخزن آب در انواع مدل اتو فیلیپس مابین 300 تا 350 میلی لیتر می باشد که می تواند ظرفیت مناسبی برای اتوکشی در مدت زمانی طولانی را برای شما میسر سازد.

کفی: در هنگام انتخاب و خرید اتو بخار فیلیپس و مارک های دیگر اتو دستی باید به چند نکته درباره کفی این دستگاه توجه داشته باشید:

  1. جنس کفی در اتو فیلیپس می تواند از انواع مختلفی ساخته گردد جنس استیل، سرامیک یا تیتانیوم. کفی ها از جنس استیل بیشتر در اتوهای بخار خشک به کار گرفته می گردد اما امروزه جنس کفی های اتو بخار بیشتر از سرامیک و تیتانیوم است که در حقیقت بهترین نوع کفی های موجود در بازار جهان هستند که این جنس علاوه بر حرکت روان بر روی البسه به آسانی تمیز خواهند شد و به دلیل ضد خش بودن نیز دارای طول عمر بالایی هستند. از آنجایی که لوازم خانگی فیلیپس در تمام تولیدات خود بهترین جنس ها و جزئیات را به کار می برد و در انواع اتو بخار فیلیپس نیز از این جنس از کفی های باکیفیت استفاده شده است دارای خصوصیات ذکر شده (ضدخش، حرکت روان، تمیز شدن آسان، طول عمر بالا) نیز می باشد.
  2. طراحی کفه اتو فیلیپس و برندهای شناخته شده به گونه ای کاملاً مهندسی می باشند و از آنجایی که در هنگام اتو کشی کف اتو بر روی البسه شما قرار می گیرد، تعداد روزنه ها و فواصل بخار از یکدیگر دارای اهمیت زیادی است تا که در هنگام خروج بخار بتواند بخار دهی کاملاً یکنواخت در حجمی مناسب را میسر تا جای به جایی لباس های شما در معرض گرما و بخار قرار گیرد و تا در پی آن تمام قسمت های لباس بدون نقص اتوکشی شوند. علاوه بر این مشخصات ذکر شده، طراحی هندسی کفه های اتو بخار فیلیپس و مارک های به نام با وجود دماغه های بسیار مهندسی در طراحی، حائز اهمیت است تا قسمت های ظریف و سخت لباس همانند ما بین دکمه ها و درزها به راحتی اتوکشی گردد.

سیستم ضد چکه: ریختن آب بر روی لباس هایی که در حال اتو کشیدن آنها هستید از موارد آزار دهنده ای به شمار می رود که علاوه بر زیاد کردن زحمت شما، گاهی باعث لک شدن انها نیز می گردد به همین دلیل شرکت لوازم خانگی فیلیپس و لوازم خانگی های معتبر دیگر سیستم ضد چکه را در انواع اتو فیلیپس خود پیاده سازی کرده اند و این فناوری باعث می گردد تا در زمانی که دمای کف اتو از حد متعادل کمتر گردد به صورت اتوماتیک سوپاپ قسمت تبخیر دستگاه بسته گردد و از آنکه قطره آب بر روی لباس های شما ریخته گردد جلوگیری کند. این امر ویژگی یکی از موارد مهم در هنگام انتخاب و خرید اتو بخار فیلیپس و هر اتوی دیگری به شمار رود.

خاموشی اتوماتیک: یکی دیگر از تکنولوژی های روز جهان می باشد که در هنگام خرید اتو بخار خوب مناسب است تا مورد توجه شما قرار گیرد؛ ممکن است بارها برای بسکمک از افراد پیش بیاید که مشغله کاری یا مشغول شدنشان به کار دیگری باعث گردد تا اتو را بر روی لباس جا بگذارند و یا پس از کار اتو کشی شان اتو را خاموش نکنند، این تکنولوژی در این زمان به کمک افراد می آید و از بروز صدمه به لباس ها و همچنین موارد احتمالی همچون آتش سوزی و غیره جلوگیری خواهد نمود. در اتو بخار فیلیپس و دیگر مدل های متنوع برندهای شناخته شده، سیستم Auto off تعبیه شده است و اگر دستگاه تان در حالت افقی یعنی زمانی که بر روی سطح لباس قرار گرفته است 30 ثانیه بدون حرکت باقی بماند، به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد و در زمانی که به صورت عمودی در جایی گذاشته گردد و شما ان را حرکت ندهید اتو فیلیپس پس از 8 دقیقه خاموش خواهد شد و از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری خواهد نمود.

توجه: ایمنی و استانداردهای تولید در محصولات لوازم خانگی فیلیپس و برندهای مطرح جهان برای تضمین سلامت و جلوگیری بروز هرگونه مسائل احتمالی به گونه ای ویژه مد نظر گرفته می گردد در صورتیکه در بسکمک از مارک های متفرقه یا معمولی این ریز جزئیات برای کم کردن هزینه تولید حذف شده اند.

وزن اتو فیلیپس: ممکن است برای برخی از افراد وزن اتو خانگی بسیار یا تا حدی مهم باشد اما واقعا اینکه اتو بخار چند کیلوگرم است، مهم می باشد؟ پیش از هر چیز باید به این نکته توجه کنید که وزن اتو بخار باید از یک اندازه استانداری پایین تر نباشد چرا که اگر وزنی بسیار پایین و سبک داشته باشد باعث می گردد تا به تناسب آن، عمل صاف کنندگی و اتو کشی باکیفیتی انجام نگردد. در انواع اتو فیلیپس وزن استانداردی تعیین شده است که علی رغم کیفیت بالای اتوکشی در هنگام حرکت بر روی لباس ها کاملاً روان می باشد و بلند کردن اتو شما را دچار سختی نخواهد نمود.

نکته: در بسکمک از موارد افراد به سراغ خرید اتوهای خیلی سبک می رود و این ویژگی را دلیلی بر اولویت می دانند اما اگر توجه کنید در مارک های معتبر و تمامی مدل های اتو بخارشان، وزن ها از حد پایین تراز استاندارد نیستند و به جای اینکه وزن کیلوگرم مبنای خرید اتو بخار قرار گیرد، مهم است تا روان بودن آن در هنگام اتو کشی مد نظر قرار گیرد.

قابلیت ضد رسوب: فرقی نمی کند شما در کجا زندگی می کنید، کم یا زیاد، املاح و رسوبات تقریبا جز ارکان جدا نشدنی آب ها هستند که به مرور زمان باعث ایجاد رسوب در انواع اتو بخار خواهند شد و این سبب آن منافذ خروجی بخارات آب در اتو دچار گرفتگی می شوند و این مورد به صورت چشم گیری سطح کیفیت اتوکشی و طول عمر اتو بخار فیلیپس یا هر اتوی دیگری را کم خواهد کند لذا قابلیت ضد رسوب در تولیدات کمپانی های معتبر به صورت ویژه ای مورد اهمیت قرار گرفته شده است تا بتوانند این مشکل را حل کنند. انواع اتو فیلیپس در فرایند تولید محصولات خود، یکی از جدیدترین تکنولوژی ها را استفاده کرده که در پی آن، املاح و رسوبات اضافی درون مخزن کاملاً جداگانه جمع می گردد و شما به سادگی تنها باز کردن درپوش این قسمت می توانید رسوبات را از دستگاه خود خارج کنید. این ویژگی به بالا بردن سطح کیفی اتوکشی و طول عمر اتوهای تولیدی این شرکت کمک بهینه ای کرده است.

بخاردهی عمودی: بسکمک از مدل های اتو بخار فیلیپس و مدل هایی که در مارک های معتبر قرار دارند، قابلیت بخاردهی عمودی در آنها تعبیه شده است و این امکان را به شما می دهد که پرده، لباس های مجلسی و کار شده ای که امکان اتو کردن آنها به صورت عادی برای آنها وجود ندارد را به آسانی با بخار عمودی این دستگاه اتو کشی کنید تنها کافیست پرده نیمه خشک و یا لباستان را آویزان کنید و بدون زحمتی آن را اتو کشی نمایید.

بخاردهی لحظه ای: این دسته از لوازم خانگی فیلیپس و بسکمک از برندهای شناخته شده، اتو بخار های خانگی و دستی خود را به همراه بخاری لحظه ای تولید کرده اند و شما با فشردن یک دکمه می توانید با فشار زیادی بخارات را از منافذ کفی خارج کنید و چروک های عمیق پارچه خود را اتوکشی کنید، این ویژگی یکی از موارد مهم در اتوکشی هر چه دقیق تر پارچه و لباس ها می باشد که انواع اتو فیلیپس مجهز به آن هستند.

اسپری آب: همانند بسکمک از برندهای دیگر، اسپری آب نیز از دیگر قابلیت های اتو بخار فیلیپس به شمار می رود که این امکان را به شما می دهد تا در زمان لازم تنها با فشردن یک دکمه آب را بر روی سطح البسه خود سپری نمایید و کار اتوکشی خود را انجام دقت انجام دهید.

هم اکنون که ویژگی های مهم یک اتو بخار خوب از بهترین مارک اتو فیلیپس را با یکدیگر بررسی نمودیم، این امکان برای شما فراهم است تا در میان تعدد مدل های موجود انتخاب هرچه آسان تری را برای خرید اتو بخار فیلیپس یا هر مارک دیگری انجام دهید.

منبع: فرارو

به "راهنمای خرید اتو بخار فیلیپس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید اتو بخار فیلیپس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید