رهبر اپوزیسیون روسیه بستری شد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، رهبر اپوزیسیون روسیه که در زندان به سر می برد، به خاطر واکنش آلرژیک به بیمارستان منتقل شده است.

رهبر اپوزیسیون روسیه بستری شد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پزشک الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه گفته است، احتمال اینکه ناوالنی به دلیل قرار دریافت در معرض یک ماده شیمیایی نامعین دچار واکنش آلرژیک شده باشد، وجود دارد.

این منتقد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در حال گذراندن 30 روز حبس خود به خاطر درخواست برای برگزاری راهپیمایی گسترده اعتراضی است؛ این راهپیمایی در نتیجه رد صلاحیت شدن کاندیداهای مستقل و اپوزیسیون برای شرکت در انتخابات محلی در مسکو برگزار شد.

سخنگوی ناوالنی روز یکشنبه گفت، وی در حال درمان است.

آناستازیا واسیلیه وا، پزشک ناوالنی نیز پس از ویزیت وی در صفحه فیسبوکش نوشت: رهبر اپوزیسیون روسیه را در حالی ویزیت کردم که پلک هایش ورم داشت و چندین دمل و آبسه روی گردن، کمر، نیم تنه و آرنج هایش دیده می شد.

وی با اشاره به این مساله که ناوالنی هرگز دچار حملات آلرژیک نمی شد، گفت: ما نمی توانیم این مساله را رد کنیم که بیمار من در معرض یک ماده سمی و ماده شیمیایی از سوی یک فرد ثالث قرار گرفته است.

اوایل روز یکشنبه، سخنگوی ناوالنی گفته بود، عامل این واکنش آلرژیک معین نیست و ادامه داد: ناوالنی اکنون در بخش و تحت نظارت افسران پلیس است. درمان های لازم برای او در نظر گرفته شده است.

ناوالنی امیدوار بود که بتواند در انتخابات سال گذشته میلادی در مقابل پوتین به رقابت بپردازد اما با مطرح شدن ادعای تقلب، رد صلاحیت شد و حامیانش می گویند که این اقدام با انگیزه سیاسی بوده است.

رهبر 43 ساله اپوزیسیون روسیه بابت فعالیت های اعتراضی خود چندین بار به زندان افتاده است.

بستری شدن ناوالنی یک روز پس از دستگیر شدن 1400 تن در اعتراضات به درخواست وی اجرا شده است.

در همین حال، لئونید وولکوف، مدیر سابق کمپین های ناوالنی گفت، پس از آنکه مدتی را در یک سلول کوچک در زندان سپری کرده بود، دچار این واکنش های آلرژیک شد و در پیامی توییتری نوشت: من توطئه علیه رهبر اپوزیسیون را رد می کنم و خواستار تحقیق درباره وضعیت بهداشت زندان هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رهبر اپوزیسیون روسیه بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر اپوزیسیون روسیه بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید