ریزش دیواره بتنی جان 3 کارگر را گرفت

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراب از ریزش دیواره بتنی در عملیات آواربرداری ساختمانی در این شهرستان اطلاع داد و گفت ریزش آوار جان 3 کارگر را گرفت.

ریزش دیواره بتنی جان 3 کارگر را گرفت

به گزارش هلال احمر، یوسف منطقی در شرح این خبر گفت: ساعت 13:40 ظهر امروز یکشنبه 23 خرداد 1400، طبق اعلام مرکز کنترل اطلاعات و هماهنگی عملیات (Eoc) جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی مبنی بر تماس اورژانس سراب و درخواست امدادرسانی به حادثه ریزش آوار یک ساختمان، بلافاصله تیم امدادی پایگاه جاده ای بهرمان شهید محمدتقی اباذری جمعیت هلال احمر سراب و یک تیم از هلال احمر سراب شامل 6 نجاتگر به محل حادثه اعزام شدند.

منطقی گفت: در این حادثه، کارگران ساختمانی در یکی از مجتمع های صنعتیِ در حال احداث سراب دچار حادثه شده و در پی ریزش دیوار بتنی کانال، 4 نفر زیر دیواره بتنی مانده که 3 نفر از آنها جانشان را از دست داده و یک نفر هم زیر آوار محبوس شد.

وی گفت: با کوشش نجاتگران هلال احمر و آتش نشانی سراب، فرد گرفتار شده پس از کوشش 2 ساعته از زیر آوار رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد، همچنین پیکر افراد جان باخته پس از رهاسازی، به عوامل انتظامی تحویل داده شد و عملیات حدود ساعت 17 امروز به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ریزش دیواره بتنی جان 3 کارگر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش دیواره بتنی جان 3 کارگر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید