فالوئرهای فیک رونالدو و مسی!

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، طبق برآوردها گفته می گردد کریستیانو رونالدو به ازای هر پست اینستاگرامی حمایت شده به وسیله دنبال کننده های فیک 388.000 پوند عایدی دارد.

فالوئرهای فیک رونالدو و مسی!

92 میلیون فیک!

باور بر این است که این فوق ستاره پرتغالی بدون اینکه خودش مقصر باشد در حدود 92 میلیون حساب فیک بین رکورد 400 میلیونی اینستاگرام خود دارد. این موضوع به علت افزایش تعداد ربات ها در رسانه های اجتماعی است. اطلاعات مشاهده شده به وسیله وبسایت livefootballtickets.com نشان می دهد کریستیانو رونالدو که محبوب ترین فرد در برنامه اشتراک گذاری عکس است، برای هر پستی که اسپانسر دارد و در اینستاگرامش پست میکند 1.69 میلیون پوند عایدی دارد. اما اگر 92 میلیون از طرفدارانش فیک باشند پس 388.000 پوند را به ازای هر پست از طرفداران جعلی اش درمی آورد.

رونالدوی 37 ساله یکی از پرفروش ترین ورزشکاران دنیا است و مطالب زیادی هم در حساب های مجازی اش منتشر می نماید. او این هفته پست های پولی از نایکی و برند لباس زیر CR7 برند متعلق به خودش منتشر کرد. این ستاره بعلاوه در خصوص کلینیک کاشت موی اینسپاریا هم پست گذاشت.

مسی و دیگران

کریستیانو رونالدو تنها ورزشکاری نیست که به وسیله حساب های فیک و مربوط به ربات ها پول زیادی به دست آورده. تصور می گردد لیونل مسی در حدود 70 میلیون طرفدار فیک در اینستاگرامش دارد و بابت هر پست 287 هزار پوند به دست می آورد. این ستاره آرژانتینی این هفته پست های پولی در خصوص چیپس لِیز و The Messi Store که برند لباس خودش است، گذاشت.

نیمار نفر بعدی است و برآورد شده که حدود 34 میلیون طرفدار فیک دارد و 140 هزار پوند بابت هر پستش از این طرفدارای فیک درمی آورد. کیلیان امباپه و سرخیو راموس هم به ترتیب 52 هزار و 47 هزار پوند بابت هر پست به وسیله ربات های فیک به دست می آورند. گرت بیل، زلاتان ایبراهیموویچ و کریم بنزما هرکدام در حدود 45 هزار پوند از هر پست عایدی دارند و ستاره لیورپول محمد صلاح هم 41 هزار پوند از فالوئرهای فیک اینستاگرامی اش به ازای هر پست می گیرد. لوئیس سوارس هم با برآورد حدود 39 هزار پوند به وسیله فالوئرهای فیکش نفر دهم این فهرست است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "فالوئرهای فیک رونالدو و مسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فالوئرهای فیک رونالدو و مسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید