قیمت خودرو تا انتها سال کاهش می یابد، عرضه خودرو در بورس مطرح نیست، حذف قرعه کشی از سال آینده

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر صنعت، معدن و تجارت، از کاهشی شدن فرایند قیمت خودرو در بازار آزاد تا انتها سال اطلاع داد.

قیمت خودرو تا انتها سال کاهش می یابد، عرضه خودرو در بورس مطرح نیست، حذف قرعه کشی از سال آینده

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ورزشی چلسی، سید رضا فاطمی امین پس از بازدید از خط فراوری خودروی تارا اتوماتیک در جمع وبلاگ ورزشی چلسی گفت: تا سرانجام سال بالغ بر 100 هزار دستگاه خودرو بیش از برنامه پیش بینی شده فراوری خواهد شد ضمن اینکه سال آینده فراوری خودرو به وسیله خودروسازان به بیش از یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خواهد رسید که در آن مقطع دیگر قرعه کشی برای خودرو نخواهیم داشت و قیمت ها نیز کاهش می یابد.

وی افزود: در قالب یک برنامه ویژه، 9 طرح برای صنعت خودرو طراحی شده است که بخشی از اجرای این برنامه به عهده ما و بخشی دیگر به عهده خودروسازان است.

فاطمی امین، صنعت خودرو را با اجرای این برنامه ها، صنعتی رو به جلو توصیف کرد و گفت: روز های خوبی را برای این صنعت پیش رو داریم.

وزیر صمت افزود: خودرو به نوعی مظهر صنعت ایران است و خودروسازان برنامه منظم خود را در همه حوزه ها اعم از فراوری مونتاژ و قدرت سازی صورت هفتگی به ما ارائه می دهند و مورد رصد قرار می گیرند.

وی افزود: از مدیران خودروسازی خواسته ایم که در کوتاه ترین زمان، کیفیت خودرو های فراوریی خود را افزایش دهند تا رضایت مشتریان را به دست آورند.

وزیر صمت گفت: از زمان به عهده گرفتن مسئولیت در وزارت صمت، 10 برنامه راهبردی را در دستور کار قرار دادیم که یکی از آن ها صنعت خودرو بوده است، موانع، ظرفیت ها و چالش های این حوزه شناسایی شده است.

فاطمی امین افزود: خودرو ظرفیت صادرات نیز دارد که سازمان توسعه تجارت با شناسایی ظرفیت ها، صادرات در این حوزه را از سال آینده با قدرت و جدیت بیشتری در دستور کار قرار می دهد.

وی در مورد صادرات خودرو افزود: صادرات خودرو به سه شکل صادرات خودروی کامل، صادرات قطعات و راه اندازی خط فراوری در کشور هدف صاداراتی است.

فعال سازی خطوط مونتاژ خودروی ایران در خارج از کشور تا سرانجام سال

وزیرصمت گفت: خط فراوری خودرو در چند کشور در حال فعالسازی است که تا سرانجام سال یکی ازخطوط فعال خواهد شد.

هم زمان با شب میلاد پر برکت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، فراوری انبوه تارا اتوماتیک با حضور وزیر صمت انجام شد.

بعلاوه پروژه نو توسعه محصول ایران خودرو با امکانات و طراحی به روز نیز شروع و معرفی گردید.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ورزشی چلسی به نقل از صدا و سیما، بازدید از مرکز تحقیق، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو و آشنایی با آخرین دستاورد های این گروه صنعتی از دیگر برنامه های وزیر صمت در ایران خودرو بود.

قیمت خودرو باید تا سال آینده 15 درصد کاهش یابد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت خودرو تا سال 1401 باید 15 درصد کاهش یابد.

سید رضا فاطمی امین در مراسم فراوری انبوه خودروی تارا افزود: سال آینده باید یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در کشور فراوری گردد ضمن اینکه تا سال 1403 دیگر خودرو زیر سه ستاره کیفی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه صنعت خودرو در ایران به جاهای خوبی رسیده است گفت: باید با کار جهادی و متراکم، ضعف های موجود را اصلاح کنیم و رشد و توسعه را در صنعت خودرو رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "قیمت خودرو تا انتها سال کاهش می یابد، عرضه خودرو در بورس مطرح نیست، حذف قرعه کشی از سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودرو تا انتها سال کاهش می یابد، عرضه خودرو در بورس مطرح نیست، حذف قرعه کشی از سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید