مقاله: بهترین شهرهای کانادا: اتاوا

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، بیشتر نیروی کار اتاوا را افراد تحصیل نموده تشکیل می دهند. بسیاری از مهندسان، دانشمندان و پزشکان کانادایی در این شهر کار می نمایند. دو دانشگاه اصلی اتاوا، یعنی دانشگاه اتاوا و دانشگاه کارلتون میزبان بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در کانادا از سراسر دنیا هستند.

مقاله: بهترین شهرهای کانادا: اتاوا

قابل توجه دارندگان ویزای توریستی کانادا این که سیستم مسافربری عمومی این شهر بسیار کارامد است. در این شهر استفاده از دوچرخه بسیار محبوب است و بیش از 170 کیلومتر راستا اختصاصی دوچرخه وجود دارد. شما می توانید در تور کانادا خود از ترکیب دوچرخه و اتوبوس برای جابه جایی در شهر بهره ببرید.

اتاوا بر اساس آمار بالاترین درآمد خانوار را در میان شهرهای دیگر کانادا دارد. متوسط درآمد در برترین شهرهای کانادا حدود 81 هزار دلار در سال است، در حالی که این رقم در اتاوا به حدود 90 هزار دلار می رسد. در اتاوا فرصت های شغلی بسیاری وجود دارند. اتاوا همچنین به خاطر حضور پر رونق بسیاری از شرکت های تکنولوژی محور، با نام دره سیلیکون شمال مشهور است.

اتاوا شهری است که به خانواده محور بودن، آرامش و امنیت شهرت دارد. شهروندان اتاوایی مردمی آرام هستند و فوق العاده به ورزش علاقه دارند. اتاوا به عنوان چهاردهمین شهر برتر دنیا و دومین شهر برتر در قاره امریکا انتخاب شده است.

منبع مقاله: بهترین شهرهای کانادا: اتاوا

به "مقاله: بهترین شهرهای کانادا: اتاوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین شهرهای کانادا: اتاوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید