واکنش استقلال به شایعه جدایی مهدی قایدی

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، خبرنگاران: بیش از یک سال است که شایعه رفتن مهدی قایدی از استقلال به گوش می رسد. مهاجم جوان و بوشهری استقلال از نیم فصل دوم، فصل گذشته به علت مشکلاتی که برای افزایش رقم قراردادش داشت، موضوع جدایی اش را بیان کرد و اطلاع داد که مدیران باشگاه استقلال با او صادق نبوده اند.

واکنش استقلال به شایعه جدایی مهدی قایدی

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، با وجود دلخوری های موجود، مهدی قایدی در استقلال ماند و بعد از چند جلسه قهر، سر تمرینات این تیم بازگشت. با این حال از همان زمان تا به حال هر روز شایعه جدایی اش به گوش می رسد. عده ای از پیشنهادات میلیون دلاری به او می گویند و عده ای دیگر هم از این خبر می دهند که قایدی حاضر است قید پول های کلان تیم های حوزه خلیج فارس را بزند و راهی اروپا گردد.

آخرین شایعات درباره مهدی قایدی هم مربوط به این بود که با انتخاب استراماچونی به اسم سرمربی الغرافه قطر، او راهی این باشگاه می گردد تا یکبار دیگر با سرمربی سابق استقلال همکاری کند. به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، در روز هایی که شایعه جدایی مهدی قایدی از استقلال رو به افزایش است و نزدیکانش می گویند انتهای همین فصل می رود، حالا احمد مددی، مدیرعامل استقلال چنین موضوعی را تکذیب می نماید و می گوید مهدی قایدی پسر استقلال است و با این باشگاه قرارداد دارد. او گفته حرفی از انتقال مهدی قایدی به تیم های خارجی مطرح نیست.

منبع: فرارو

به "واکنش استقلال به شایعه جدایی مهدی قایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش استقلال به شایعه جدایی مهدی قایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید