کاراته قهرمانی دنیا، کوشش پورشیب برای کسب نشان برنز و آغاز ناامیدکننده بانوان با حذف زود هنگام پگاه زنگنه

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با برتری مقابل کاراته کا سنگالی به دیدار رده بندی مسابقات جهانی کاراته صعود کرد.

کاراته قهرمانی دنیا، کوشش پورشیب برای کسب نشان برنز و آغاز ناامیدکننده بانوان با حذف زود هنگام پگاه زنگنه

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، در ادامه بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی دنیا که از امروز سه شنبه (15 آبان) با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور در سالن 15 هزار نفری ویزینک مادرید اسپانیا آغاز شده است.

در وزن 84- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در گام نخست با نتیجه 2 بر یک از سد پابلو آرنس زاپاتا از اسپانیا گذشت. کاپیتان تیم ملی کاراته در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر صفر از سد کامران مدنی از آمریکا گذشت تا حریف گریک آندرسون از اسکاتلند گردد. دارنده نشان برنز دوره گذشته مسابقات دنیای در اتریش در مقابل این کارته کا اسکاتلندی نیز 8 بر صفر پیروز شد.

پورشیب در مرحله بعد در دیداری نزدیک و نفس گیر با نتیجه 6 بر 5 مغلوب والری چوبتار از اوکراین شد تا از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازبماند. با صعود کاراته کا اوکراینی به دیدار نهایی پورشیب کار خود را در جدول شانس مجدد با برتری 3 بر صفر مقابل عبدالهد سیسه از سنگال به دیدار رده بندی راه یافت تا روز شنبه برای کسب نشان برنز به مصاف دانیل یولداشف از قزاقستان برود.

اما در وزن 68- کیلوگرم بانوان، پگاه زنگنه در دیدار نخست با نتیجه 3 بر یک مغلوب لئون مارتینز سریلس از کوبا شد. با شکست کاراته کا کوبایی کاپیتان باتجربه تیم بانوان نیز همانند حمیده عباسعلی وداع زودهنگامی با مسابقات دنیای داشت تا بانوان کاراته ایران آغاز ناامید کننده و ضعیفی در روز نخست مسابقات دنیای داشته باشند.

با انتها روز نخست ایران کاراته ایران در بخش مردان با صعود سجاد گنج زاده به سومین دیدار نهایی پیاپی خود در مسابقات دنیای و همچنین راهیابی ذبیح الله پورشیب روز پرفروغی داشت.

همچنین ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی نمایندگان کاتا کشورمان نیز در مسابقات امروز با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاراته قهرمانی دنیا، کوشش پورشیب برای کسب نشان برنز و آغاز ناامیدکننده بانوان با حذف زود هنگام پگاه زنگنه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته قهرمانی دنیا، کوشش پورشیب برای کسب نشان برنز و آغاز ناامیدکننده بانوان با حذف زود هنگام پگاه زنگنه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید