17 کمیته مرتبط با آسیب های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری فعال است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون 17 کمیته مرتبط با آسیب های اجتماعی در این استان فعالیت دارد، برای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه از توان و نقش گروه های مرجع در استان بهره گیری گردد.

17 کمیته مرتبط با آسیب های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری فعال است

آقای حسین میرزایی روز سه شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: این کارگروه ها نسبت به برگزاری نشست های مستمر کارشناسی، آنالیز دلیل های بروز آسیب های اجتماعی و ارائه راه چاره های برطرف این آسیب ها اقدام کند.

وی فرهنگ سازی برای استقبال خانواده ها از برنامه غربال گری در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و اضافه نمود: غربال گری در شهرستان های 10 گانه این استان در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

حسین میرزایی انجام فعالیت های فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و توضیح داد: مسئول سازی برای انجام و ارتقای امور فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار باشد.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش، دانشگاه ها، تریبون داران و مدیران دستگاه های اجرایی فرهنگی، مسئولیت بیشتری برای کوشش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بر عهده دارند.

حسین میرزایی گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه از توان و نقش گروه های مرجع در استان بهره گیری گردد.

وبلاگ ورزشی چلسی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "17 کمیته مرتبط با آسیب های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 کمیته مرتبط با آسیب های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید