وزنه برداری

قهرمان وزنه برداری دنیا: آب برای خوردن نداشتیم!

قهرمان وزنه برداری دنیا گفت: اردوی آخر تیم ملی بدترین شرایط را داشت، اما وزارت ورزش به ما توجهی نکرد. این در حالی است که در مراسم بدرقه رشته های دیگر پاداش می داد.

15 بهمن 1400

باقری: ادعای کیانوش رستمی درباره مسابقات سوئیس واقعیت ندارد، فدراسیون نمی تواند برای او مسابقه ای پیش بینی کند

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در واکنش به ادعاهای اخیر رستمی گفت فدراسیون برای ورزشکاری که خودش به تنهایی تصمیم می گیرد، نمی تواند مسابقه ای پیش بینی کند.

10 خرداد 1400

افشاگری بهداد سلیمی از پشت پرده المپیک ریو

بهداد سلیمی در مورد افشاگری شبکه آلمانی از وجود فساد مالی و دوپینگ سیستماتیک در فدراسیون جهانی که منجر به استعفای تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی شد، اعلام نمود: ما از سال ها قبل در مورد مسائل فدراسیون جهانی صحبت می کردیم، اما بعضی ها نمی شنیدند و یا نمی...

7 مرداد 1399

فوتبال ضعف مدیریت دارد، هفت کشور ایران را در دوره بعد تهدید می کنند

به گزارش خبرنگاران، نصرالله سجادی در نشست خبری که امروز با حضور خبرنگاران در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به روند آماده سازی تیم های ورزشی برای بازی های آسیایی اظهار کرد: از مهر سال گذشته ساماندهی و برنامه ریزی دقیق برای حضور در اینچئون...

24 مهر 1398

سهراب مرادی به آلمان می رود

سهراب مرادی رکوردار وزنه برداری جهان دردسته 96 کیلوگرم برای ادامه روند درمانی دیسک کمر و کتف آسیب دیده خود با هماهنگی فدراسیون و حمایت مسئولان ورزش دوباره راهی آلمان می شود.

25 مرداد 1398

مسعود سلطانی فر: همه سازوکارها برای قهرمانی تیم ملی فوتبال آماده است، به قهرمانی این تیم امیدواریم

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان مدعی شد همه سازوکارها برای قهرمانی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های 2019 آسیا فراهم شده است.

20 اردیبهشت 1398