آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، حسین میرزایی اضافه کرد: همانطور که پیش از این اعلام کردیم متقاضیان دریافت این تسهیلات تا ساعت 24 امروز فرصت دارند با سیم کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره 6369 ارسال نمایند.

آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی

وی در مصاحبه با ایرنا گفت: در مرحله آخر تقاضای 800 هزار نفر تایید شده است و این وام برای خانوار هایی که آن را دریافت ننموده اند در روز 22 خرداد 99 واریز می گردد.

واریز وام یک میلیون تومانی از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شد و تا کنون 20 میلیون و 184 هزار و 368 نفر این تسهیلات را دریافت نموده اند.

ستاد اقتصاد دولت برای کاهش پیامد های مالی کرونا پرداخت وام یک میلیون تومانی به 24 میلیون خانواده ایرانی که یارانه نقدی (45 هزار و 500 تومانی) می گرفتند را تصویب کرد.

نحوه پرداخت این تسهیلات به صورت غیرحضوری انجام شد به این صورت که، ابتدا باید متقاضیان معین می شد بنابراین سرپرست خانوار کدملی خود را به وسیله سیم کارتی که به نام وی ثبت شده است به سرشماره 6369 پیامک می کرد.

پس از دریافت پیامک و با استفاده از داده های پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان مشمول بودن متقاضی برای دریافت وام معین و اعلام شد.

در مرحله نخست بیش از 17 میلیون خانوار این وام یک میلیون تومانی را دریافت کردند و این آمار تا 18 اردیبهشت ماه به 20 میلیون خانوار رسید و براساس آخرین گزارش های وزارت تعاون از 24 میلیون و 200 هزار خانوار مشمول دریافت تسهیلات 20 میلیون و 184 هزار و 368 نفر آن را دریافت کردند.

منبع: فرارو

به "آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید