کشف 160 هزار جفت دستکش و 4350 عدد ماسک در خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، خبرنگاران/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از کشف 160 هزار جفت دستکش، چهار هزار و 350 عدد ماسک و تعدادی بطری 500 سی سی الکل احتکار شده در این استان اطلاع داد.

کشف 160 هزار جفت دستکش و 4350 عدد ماسک در خراسان شمالی

سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا نیروی انتظامی خراسان شمالی با آمادگی کامل در صحنه حضور داشت و فعالیت های خود را انجام داد.

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی اضافه نمود: در این راستا ابتدا بخش تخصصی توسط معاونت بهداری، آموزش های لازم را به کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی ارائه داد و ضد عفونی کردن روزانه یگان های انتظامی نیز در دستور نهاده شد.

مظاهری کنترل ورودی و خروجی های استان به وسیله زمینی و هوایی را دیگر فعالیت ناجا اعلام و بیان نمود: در برقراری نظم و امنیت بیمارستان ها به ویژه بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)در بجنورد و بیمارستان شیروان , کارکنان انتظامی کاملا فعال هستند.

وی اضافه نمود: در حوزه فضای مجازی کسانی که به شایعات دامن می زدند و تبلیغ سو می کردند مورد شناسایی نهاده شدند و در این راستا به 60 نفر تذکر داده شد.

مظاهری میزان احتکار ها در خراسان شمالی را قابل توجه ندانست و توضیح داد: در حوزه احتکار 160 هزار جفت دستکش، 4350 عدد ماسک و تعدادی بطری 500 سی سی الکل کشف و یک واحد احتکارنماینده نیز پلمپ شد.

وی در انتها با هشدار به کسانی که با امنیت مردم بازی می نمایند؛ بیان نمود: سلامت مردم مانند امنیت آن ها شوخی بردار نیست لذا نیروی انتظامی آمادگی برخورد با این افراد را دارد و از شهروندان درخواست داریم هرگونه تخلف را به وسیله پل ارتباطی تلفن 110 به پلیس گزارش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشف 160 هزار جفت دستکش و 4350 عدد ماسک در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 160 هزار جفت دستکش و 4350 عدد ماسک در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید