ایرانی ها مردم خوشبختی هستند، اسکار دیگر صداقت و جذابیت ندارد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، کیم دروزینین کارگردان روسی فیلم 28 سرباز پانفیلو که در بخش بین الملل جشنواره فیلم مقاومت حضور دارد درباره مشکلاتی که ممکن است آمریکا برای حضور آنها در ایران ایجاد کند به خبرنگاران گفت: مسئله ای بابت حضور در ایران نداشتم ولی همانطور که می دانید روسیه هم تحت تاثیر تحریم های آمریکاست و حتما این تحریم ها زندگی ما را سخت تر می نماید.

ایرانی ها مردم خوشبختی هستند، اسکار دیگر صداقت و جذابیت ندارد

وی ادامه داد: با این حال ما مردم روسیه فقط به خودمان تکیه و سعی می کنیم به تحریم ها توجهی نکنیم چراکه در نظر من این زمان به سرعت می گذرد و طولی نخواهد کشید. دنیا این روزها به سمت متحد شدن پیش می رود و من نمی دانم چرا آمریکا مانع این حرکت جمعی است.

این کارگردان درباره اینکه سینما چه کمکی می تواند به مردم کشورها برای از سر گذراندن تحریم ها داشته باشد، گفت: سینما شاید نتواند تاثیر مستقیمی در این زمینه داشته باشد چون تحریم ها را باید با مجموعه ای از راهکار ها و چالش ها چه در کشور خودم روسیه و چه در ایران و کشورهای دیگر حل کرد ولی با این حال سینما می تواند در مقاومت و ایستادگی مردم نقش آفرین و تاثیرگذار باشد.

دروزینین درباره حضور فیلمش در جشنواره فیلم مقاومت و همچنین حضور در ایران اظهار کرد: این اولین بار است که من وارد ایران می شوم و خوشحالم که فیلم من در چنین جشنواره ای حضور پیدا می نماید. من پیش از این یک بار دیگر در جشنواره ای در آسیا حضور پیدا نموده بودم و فکر می کنم این جشنواره ها می توانند توجه جامعه دنیای را بیشتر به خود جلب نمایند.

این کارگردان روسی درباره اسکار و فستیوال های سینمایی غرب نیز بیان کرد: برخی از این فستیوال ها صداقت گذاشته را دیگر ندارند، اسکار هم در چند سال اخیر به دلیل سیاست هایش دیگر جذاب نبوده است.

وی درباره نظرش نسبت به ایران هراسی که در رسانه های دنیای ایجاد می گردد، گفت: نقاط بسیاری در دنیا هستند که در آنها جنگ جریان دارد اما همه مردم در آنها در حال زندگی هستند و این نباید باعث ترس گردد. در ایران هم زندگی جریان دارد و از وقتی من وارد این کشور شدم هیچ چیز مانع از این نشد که احساس کنم مردم این کشور خوشبخت نیستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایرانی ها مردم خوشبختی هستند، اسکار دیگر صداقت و جذابیت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانی ها مردم خوشبختی هستند، اسکار دیگر صداقت و جذابیت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید