کوشش سهراب مرادی برای رسیدن به المپیک، فعلا درمان در اولویت است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، کتف و آرنج سهراب مرادی که حدود دو ماه پیش در هنگام تمرینات صدمه دیده بود، انتها روز گذشته به تیغ جراحان سپرده شد. عمل جراحی سهراب روز گذشته در کلینیک مجهزی در شهر هانوفر آلمان انجام شد که پزشکان از این جراحی رضایت کامل داشتند. البته مهمترین بحث در مورد مصدومیت و جراحی سهراب، علاوه بر درمان کامل، رسیدن این قهرمان به بازیهای المپیک 2020 توکیو است که این مساله طی هفته های آینده و با توجه به روند درمان تعیین خواهد شد.

کوشش سهراب مرادی برای رسیدن به المپیک، فعلا درمان در اولویت است

به همین دلیل دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد آخرین وضعیت سهراب مرادی گفت: خوشبختانه روند ابتدایی درمان در ایران و همچنین عمل جراحی در آلمان به خوبی طی شد و آنطور که پزشکان جراح گفتند وی در شرایط مطلوبی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه سهراب مرادی باید همچنان تحت مراقبت های بعد از عمل جراحی قرار داشته باشد گفت: زمان بازگشت سهراب به ایران هنوز تعیین نیست و ما فعلا منتظر انتها اقدامات درمانی بعد از جراحی هستیم. طبیعتا هیچ عجله ای در کار نیست و همه چیز باید طبق برنامه درمانی وی اجرایی گردد. البته برای اینکه در مورد حضور سهراب مرادی در المپیک 2020 توکیو نظری داده گردد کمی زود است اما همگی امیدواریم او بتواند با پشت سر گذاشتن کامل و رضایت بخش دوران درمان به این هدف دست یابد.

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، سهراب مرادی نیز بعد از عمل جراحی با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش گفت:

سلام به همه مردم عزیز ایران، به تازگی کتفم که در حین تمرینات آسیب دیده بود جراحی شد، خداروشکر خیلی خوب بود و انشاالله با دعای خیر شما دوستانم، مردم عزیز ایران، دوباره به تخته بازمیگردم، التماس دعا یاعلی

منبع: خبرگزاری مهر

به "کوشش سهراب مرادی برای رسیدن به المپیک، فعلا درمان در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش سهراب مرادی برای رسیدن به المپیک، فعلا درمان در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید