خبرنگاران برج میلاد با نارنجی شدن شرایط کرونای تهران بازگشایی شد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، تهران- خبرنگاران- همزمان با کاهش محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و مجاز شدن فعالیت مراکز تفریحی در تهران درهای برج میلاد به روی علاقه مندان باز شد.

خبرنگاران برج میلاد با نارنجی شدن شرایط کرونای تهران بازگشایی شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی برج میلاد، با آغاز محدودیت های شدید و تعطیلی اماکن تفریحی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا از ابتدای آذرماه، برج میلاد نیز برای حفظ سلامتی شهروندان تعطیل شد اما اکنون با پایان یافتن بخشی از محدودیت ها در راستای خارج شدن تهران از شرایط قرمز، درهای برج میلاد دوباره به روی علاقه مندان باز شده است.

براین اساس شهروندان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، ضمن استفاده از امکانات فرهنگی، تفریحی، رستوران ها و فروشگاه های مجموعه، از سکوی دید باز برج میلاد در تراز 280 متری نیز بازدید کنند.

ساعت بازدید از برج میلاد 9 الی 19 اعلام شده است و گردشگران تا ساعت 18:30 می توانند بلیت های بازدید را به صورت اینترنتی و یا از گیشه فروش تهیه کنند.

از اول آذرماه به علت شیوع کرونا به مدت 2 هفته بسیاری از صنوف و مراکز تفریحی از جمله برج میلاد تعطیل بود که با نارنجی شدن شرایط پایتخت فعالیت بسیاری از واحدها مجدد دایر شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برج میلاد با نارنجی شدن شرایط کرونای تهران بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برج میلاد با نارنجی شدن شرایط کرونای تهران بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید