روایتی از حاشیه مرگ بزرگ ترین تاجر ایرانی در بازمانده آقای ف.ف

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی ، رمان بازمانده آقای ف.ف داستانی جذابی است که خواننده را با خود به فضایی رازگونه می کشاند، آنجا که یک تاجر بزرگ مرحوم می گردد و میراثی سنگین برای ورثه بر جای می گذارد؛ اما سعید نوه این تاجر متوجه می گردد که گنج بزرگ تری از پیرمرد به جای مانده و به همراه دوستش سینا در پی یافتن این گنج است.

روایتی از حاشیه مرگ بزرگ ترین تاجر ایرانی در بازمانده آقای ف.ف

کتاب بازمانده آقاى ف.ف در ژانر طنز معمایی، کتابى انتقادى به شرایط اقتصادى کشور است که در این میان مخاطب بى وقفه درگیر هفت روزِ پراضطراب از حاشیه مرگ بزرگ ترین تاجر ایرانی می گردد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

رفتم تو فکر و دیدم حق با سیناست من که پدربزرگم نیستم تا با سرمایه ام بتونم به چرخه اقتصادِ کشور یاری کنم، تازه فرهمند یکی از نوادر ثروتمندهایی بود که بخش بزرگی از سرمایه اش تو خود ایران گردش داشت. خیلی از دوستای خانوادگی مون حتی یک ریال هم تو بانک های ایران نداشتن. خود منم که هیچوقت از موقعیت هایی که داشتم سوء استفاده نکرده بودم. به هرحال هرکسی یه طوری، یه جایی، با یه شرایطی متولد میشه و منم خوشبختانه یا متأسفانه تو این شرایط متولد شده بودم و نوه فرهمند بزرگ بودم.

ستاره روشن نویسنده این اثر متولد 1371 و دانش آموخته گرافیک و زبان و ادبیات فارسی است. سه گانه ارتش شش گله و مطرد از دیگر کتاب های این نویسنده است.

رمان بازمانده آقای ف.ف در 581 صفحه، شمارگان 500 نسخه و به بهای 135 هزار تومان از سوی انتشارات شادان راهی بازار نشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "روایتی از حاشیه مرگ بزرگ ترین تاجر ایرانی در بازمانده آقای ف.ف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایتی از حاشیه مرگ بزرگ ترین تاجر ایرانی در بازمانده آقای ف.ف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید