لزوم توجه به توسعه زیرساخت های فردوگاه شهید بهشتی اصفهان

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، فتح الله تعیین ظهر شنبه در یکصد و بیست و یکمین شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه با توجه به برداشته شدن تحریم ها باید توجه ویژه ای به شرایط و ایجاد زیرساخت های گردشگری در استان اصفهان مورد توجه باشد، گفت: با توجه به مشکلاتی که به جهت خستگی زاینده رود برای توسعه استان در بخش های صنعت و کشاورزی به وجود آمده انتظار می رود که برنامه ریزان کشور و مدیریت عالی استان در این فرصت ایجاد شده به طور جدی در جهت رونق بخش گردشگری اقدام نمایند.

لزوم توجه به توسعه زیرساخت های فردوگاه شهید بهشتی اصفهان

وی توسعه و برطرف احتیاجهای فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به ویژه سالن پروازهای خارجی آن و محوطه های مربوط و به روز شدن تجهیزات یاری ناوبری فرودگاه را ضروری مطرح نمود و ابراز داشت: همچنین لازم است که پیگیری های لازم برای گنجانده شدن فرودگاه اصفهان در برنامه های پروازهای خارجی شرکت های هواپیمایی ایرانی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با تاکید بر اینکه با توجه به گشایش های ایجاد شده در درآمدهای دولت و پرداخت مطالبات آن انتظار می رود دوباره پروژه انتقال آب به فلات مرکزی که مطالعات آن کامل بوده و بخشی از آن اجرا و دارای ردیف اعتباری بوده و به دلیل بی مهری ها و فشارهای غیرموجه تعطیل شده، فعال گردد، افزود: اعتبار مورد احتیاج این طرح در گذشته کمتر از یک میلیارد دلار برآورد شده که به نظر نمی رسد تامین آن در شرایط فعلی مشکل خاصی را برای دولت ایجاد کند.

وی افزود: از مدیریت عالی استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در این خصوص اقدام و اعتبار لازم در این بخش را دوباره در دستور کار خود قرار دهد.

مشخص در ادامه با اشاره به اینکه مقرر شده بود امکانات رفاهی و تفریحی ایجاد شده در شهر مانند شهر رویاها، تله کابین، تله سیژ و سایر تاسیسات علاوه بر خدمات رسانی منبع درآمد نیز برای شهرداری باشد، افزود: این در حالی است که هیچ یک از این تاسیسات به خودکفایی نرسیده و انتظار آن است که با برنامه ریزی لازم این شرایط تغییر اساسی صورت گیرد.

وی همچنین بر لزوم کاهش هزینه های جاری اولویت پروژه های نیمه تمام در بودجه تاکید نمود و ادامه داد: شهرداری با آنالیز کارشناسی بودجه سال 95 کشور از تمام امکانات آن از قبیل فروش اوراق مشارکت، اخذ وام و فاینانس داخلی یا خارجی برای اجرای پروژه های خود به ویژه قطار شهری استفاده کند.

رئیس کمیسیون مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: با توجه به شرایط بحرانی زیست محیطی اصفهان بر لزوم ممانعت جدی از تبدیل اراضی با کاربری کشاورزی و فضای سبز تاکید می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لزوم توجه به توسعه زیرساخت های فردوگاه شهید بهشتی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توجه به توسعه زیرساخت های فردوگاه شهید بهشتی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید