معرفی بهترین دانشگاه های دنیا در رشته ارتباطات و مطالعات رسانه

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، رتبه بندی تایمز در تازه ترین آنالیز خود، برترین دانشگاه های دنیا در رشته ارتباطات و مطالعات رسانه را معرفی کرد.

معرفی بهترین دانشگاه های دنیا در رشته ارتباطات و مطالعات رسانه

به گزارش فارس، رتبه بندی تایمز یکی از مهمترین نظام های رتبه بندی بین المللی است که دانشگاه های دنیا را رتبه بندی می نماید. مؤسسه تایمز با جمع آوری اطلاعات حاصل از بزرگترین آنالیز دنیای بر اساس نقطه نظرات اعضای علمی و آکادمیک برجسته در دانشگاه ها، فهرست مشهورترین برندهای دانشگاهی دنیا را منتشر می نماید.

این رتبه بندی سالانه از سوی مؤسسه تایمز بر اساس قضاوت و نظرات کارشناسان ارشد، اعضای آکادمیک و افرادی که بیشترین شناخت را از دانشگاه های دنیا دارند تنظیم می گردد.

بر اساس داده های سایت رسمی این مؤسسه، 10 صندلی نخست از رتبه بندی دانشگاه های مشهور دنیا در سال 2019 مربوط به دانشگاه های انگلیس و آمریکا می گردد.

دانشگاه استنفورد و مؤسسه فناوری ماساچوست برترین دانشگاه های دنیا در رشته ارتباطات و مطالعات رسانه ای در سال 2019 هستند.

فهرست 24 دانشگاه برتر دنیا در رشته ارتباطات و مطالعات رسانه ای بر اساس جدیدترین رتبه بندی تایمز به این توضیح است: استنفورد، مؤسسه فناوری ماساچوست، هاروارد، دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن، میشیگان، کلمبیا، کالیفرنیا لس آنجلس، کالیفرنیا برکلی، کالج دانشگاهی لندن، دانشگاه پنسیلوانیا، ویسکانسین-مدیسون، نیویورک، کرنل، آمستردام، ملی سنگاپور، پکن، واشنگتن، تورنتو، هنگ کنگ، ملی استرالیا، بریتیش کلمبیا، نورث وسترن، منچستر و کارولینای شمالی.

بر اساس رتبه بندی جدید تایمز، دانشگاه تهران برترین دانشگاه ایران در رشته ارتباطات و مطالعات رسانه ای است که رتبه 401 را از میان 500 دانشگاه برتر دنیا به خود اختصاص داده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "معرفی بهترین دانشگاه های دنیا در رشته ارتباطات و مطالعات رسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین دانشگاه های دنیا در رشته ارتباطات و مطالعات رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید