مقدم: کاندیدای 1400 راه چاره عملیاتی ارائه دهد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، یک فعال سیاسی اصول گرا گفت: کاندیدای 1400 باید بگوید چه راه حل واقعی و عملیاتی برای برون رفت کشور از مسائل دارد؛ شعارها داده شده است پیش تر راه حل عملی باید ارایه دهند.

مقدم: کاندیدای 1400 راه چاره عملیاتی ارائه دهد

بیژن مقدم در گفت وگو با وبلاگ ورزشی چلسی، اظهار کرد: مهم ترین ویژگی که کاندیدای 1400 باید داشته باشد توانایی فائق آمدن به شرایط امروز کشور است. کسی که می خواهد مسئولیت ریاست جمهوری را بپذیرد باید برای خروج از شرایط فعلی برنامه داشته باشد.

وی ادامه داد: همه کاندیدها با وعده هایی وارد عرصه انتخابات می شوند. قاعده اش این است که پس از خاتمه دوران ریاست جمهوری کاندیدای پیروز را با همان وعده ها بسنجیم.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: وعده های آقای روحانی در انتخابات 92 بهبود شرایط مالی، معیشتی و برطرف همه تحریم ها و همچنین ارتباط با جهان بود. وعده های دیگری هم داشت اما شاکله اصلی وعده های ایشان همین محورهای ذکر شده بود. حالا در سال آخر دولت دوم ایشان می بینیم که خیلی از این ها محقق نشده است.

وی ادامه داد: دولت تمام کوشش خود را کرد تا در چارچوب برجام تحریم ها را بردارد تا با برطرف تحریم ها رابطه با جهان را برقرار نموده و با این ارتباط گشایش مالی را به ارمغان آورد. وقتی این فرایند در قسمت برجام باقی ماند عملا بقیه وعده هایش ناکام ماند.

مقدم گفت: کاندیدای 1400 باید بگوید چه راه چاره واقعی و عملیاتی برای برون رفت کشور از مسائل دارد. شعارها داده شده است پیش تر ، راه چاره عملی باید ارایه دهند. امروز شرایط مالی و نفتی خیلی متفاوت از گذشته شده است. کشور نمی تواند نفت بفروشد نیازمند فاکتور جدید مدیریتی است.

وی ادامه داد: بنابراین نیازمند برنامه ای هستیم که تمام ابعاد مسائل کشور در آن دیده گردد. مثلا وقتی می گویند با مالیات کشور را اداره می کنیم باید بگویند در کشوری که رونق مالی ندارد چگونه می خواهند مالیات اخذ نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مقدم: کاندیدای 1400 راه چاره عملیاتی ارائه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدم: کاندیدای 1400 راه چاره عملیاتی ارائه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید