موسیقی

برترین رستوران های اصفهان از نظر مسافران

زمانی که به اصفهان بروید، از آثار تاریخی و فرهنگی آن تماشا کنید و با سوغاتی های این شهر سفرتان را به خاتمه برسانید، حتما سفر فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. اما همواره بخش مهمی از سفر را رفتن به رستوران ها و تجربه غذاهای سنتی و محلی یک شهر تشکیل می دهد....

3 فروردین 1402

خیابانی با 5 نام، قبر رئیس نظمیه دوره مشروطه اینجاست

خیابان سی تیر نه فقط برای اهالی منطقه بلکه برای گردشگران خارجی و ایرانی نام و نشانی آشنا دارد و گذر از این خیابان تاریخی حتی اگر برای کار باشد و نه گردشگری خستگی را از تن و جان اهالی دور می کند.

25 بهمن 1401

تاریخ عرضه Wo Long: Fallen Dynasty اعلام شد؛ تصاویر تازه بازی را ببینید

کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی از تاریخ انتشار بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

6 آبان 1401

همایون شجریان: در این روزهای تلخ حال هیچکدام مان خوب نیست

همایون شجریان نوشت: به عنوان یکی از همین مردم و هنرمندی که خود را همواره کنار و همراه مردم می دانم؛ خواستار خاتمه خشونت و بازنگری قانونی هستم که پیشتر نوشته شده، ولی امروز، زنان و مردان ایران زمین، خواستار تغییر آن هستند.

2 مهر 1401

این روز ها به کدام کنسرت ها می توانیم برویم؟

در واپسین شب های گرم تیرماه، هنرمندان موسیقی در سالن های مختلف تهران به روی صحنه می فرایند که در ادامه با خواندن این گزارش، می توانید از کنسرت های پیش رو باخبر شوید.

4 مرداد 1401

اعلام برنامه های ایکوم برای هفته میراث فرهنگی

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اعلام برنامه های ایکوم برای هفته میراث فرهنگی صورت پذیرفت.

15 تیر 1401

حضور 30 استان در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، حضور 30 استان در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان صورت می گیرد.

9 تیر 1401

جالب از اتریش ، بیش از 30 حقیقت مجذوب کننده و شنیدنی از اتریش

اتریش دارای کوه های آلپ است که نصف بیشتر این کشور یعنی 62 درصد اتریش را پوشش می دهند.بلندترین آبشارهای اروپا به نام آبشارهای کریمل با ارتفاع 380 متر در اتریش قرار گرفته است.بزرگ ترین غاریخی جهان با امتداد 42 کیلومتر در ورفن اتریش می باشد. (نام این غار : ریزن...

26 اردیبهشت 1401

ساعتی با بهترین های بارسلونا

بارسلونا همه را مجذوب خودش می نمایدبارسلونا، مرکز پرجنب و جوش کاتالینا، شهری است ساحلی و مسحور کننده که زیبایی و آفتاب سوزانش را به رخ می کشد. چشم انداز زیبا ، معماری فوق العاده و جاذبه های فرهنگی خاص این شهر، آن را به یک مقصد گردشگری فریبنده بدل نموده...

9 اسفند 1400

برترین زمان سفر به لیسبون؛ مرکز ساحلی و تپه ای پرتغال

لیسبون، کلان شهری با وسعت زیاد، شهری ساحلی و فوق العاده برای سفر است. برای پیدا کردن برترین زمان سفر به این شهر، احتیاج به جزئیات آب و هوایی و فصول سال، است.

2 اسفند 1400

انواع سفر را بشناسید

سفر، انواع متفاوتی دارد و با اهداف و وسایل مختلفی انجام می گردد. برای آشنایی با انواع سفر، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

17 بهمن 1400

فقط 17 روز برای مقابله با اُمیکرون وقت داریم

تهران (پانا) - عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه خطر اُمیکرون جدی است، تاکید کرد که اُمیکرون ظرف 17 روز می تواند کشور را درگیر کند.

3 بهمن 1400

(ویدئو) رضا صادقی و آریا عظیمی نژاد در پشت صحنه دودکش 2

در فاصله چند روز تا آغاز پخش سریال تلویزیونی دودکش 2 به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی، رضا صادقی به نام خواننده تیتراژ سریال معرفی گشت.

30 تیر 1400

از خشم جیسون استاتهام تا دراکولای مدیری؛ بهترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و بهترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب بهترین های هنر و سینما، هر دوشنبه 10...

4 تیر 1400

درخواست وزارت ارشاد برای از سرگیری برگزاری کنسرت ها

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مکاتبه با رییس کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهان قرار دریافت اجرا های موسیقی در گروه دو مشاغل شد.

19 اردیبهشت 1400

ستارگان مجازی (پنجشنبه 16 فروردین 97)

صندلی واقعی هنر در یک جامعه را ستارگان و صندلی فرهنگ در آن جامعه را مردم مشخص میکنند. اگر فرهنگ یک جامعه رشد کند می تواند موجبات رشد هنر را نیز در آن جامعه فراهم کند، ولی بالا رفتن فرهنگ به واسطه بالا رفتن هنر در جامعه به سادگی امکان پذیر نیست....

29 بهمن 1399

تصویر زیرخاکی خواننده مطرح سوژه شد

خبرنگاران : رضا صادقی پست جدیدی از دوران کودکی خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

30 دی 1399

مجوز 127 تک آهنگ صادر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی هفته گذشته مجوز 127 تک آهنگ و 3 آلبوم را برای انتشار صادر کرد.

23 آذر 1399

انیمیشن نهنگ سفید آماده نمایش شد

انیمیشن کوتاه نهنگ سفید به کارگردانی امیر مهران آماده نمایش شد.

20 شهریور 1399

به یاد جو کاکر؛ صدای خش داری که بر بام موسیقی ایستاد

سایت ایران آرت -فرزام کریمی: این روح خراشیده بریتانیایی آخرین جرعه های خود را به سلامتی زنده گان سر کشید، از هر چه که خالی می دید احساس انزجار داشت، مغز های خالی، بطری های خالی، شب های خالی از روح، شهر های بی روح، چه با سکنه و چه خالی از سکنه، سکنه بی روح...

30 مرداد 1399
تعداد: (28)