آمار رسمی حاشیه نشینی در اهواز 195 هزار نفر است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در اهواز همچنان ادامه دارد و آمار رسمی حاشیه نشینی در اهواز 195 هزار نفر است.

آمار رسمی حاشیه نشینی در اهواز 195 هزار نفر است

محمد آئینی می گوید: هواز از معدود شهر هایی است که همچنان ساخت و ساز های غیرمجاز در آن انجام می گردد و این روند متوقف نشده است لذا انتظار داریم شهرداری در این موضوع ورود نموده و این مشکل را رفع کند.

او یادآور شد در کنار زحماتی که برای ساماندهی شهر اهواز کشیده می گردد باید تحلیل گردد که چرا در اهواز همچنان ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد.

آقای آئینی در ادامه آمار رسمی حاشیه نشینی در اهواز را 195 هزار نفر مطرح نمود در حالی که از سوی شهرداری اهواز 400 هزار نفر اعلام می گردد سپس به تفاوت بسیار آن اشاره نمود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص طرح یک هزار و 680 واحدی اهواز نیز گفت: نباید این طرح را به عنوان پروژه بازآفرینی تلقی کرد بلکه یک پروژه شهری است؛ این طرح احتیاج به وام دارد و اگر به فکر آن نباشیم هیچ حرکتی نخواهد کرد. تا زمانی که این پروژه پروانه نداشته باشد، نمی توان برای دریافت وام آن را به بانک معرفی کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی امروز پنجشنبه از منطقه ها در پهنه خطر منبع آب، حصیرآباد و کوی الصافی، پروژه های 2 هزار واحدی نفت اهواز، یک هزار و 680 واحدی اهواز بازدید کرد.

وبلاگ ورزشی چلسی خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آمار رسمی حاشیه نشینی در اهواز 195 هزار نفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار رسمی حاشیه نشینی در اهواز 195 هزار نفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید