حمایت 1050 میلیاردی بانک کشاورزی از بزرگ ترین طرح زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور در گیلان

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، استان گیلان در شمال ایران از طریق آستارا با جمهوری آذربایجان هم مرز است و فرصتی طلایی برای تولید و صادرات محصولات گوشتی از جمله توزیع و تولید گوشت مرغ دارد. از جمله برندهای برتر و پیشرو در صنعت طیور کشور مجتمع تولیدی سپید ماکیان است که سهم عمده ای در سبد غذایی خانوارها ایرانی دارد. شهر های بندرانزلی، لوشان، فومن، خشکبیجار، صومعه سرا،آستارا، آستانه و لنگرود ، بزرگ ترین طرح زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور را در خود جای داده اندکه با حمایت و مشارکت 1050 میلیارد ریالی بانک کشاورزی در استان گیلان به وجود آمده اند.

حمایت 1050 میلیاردی بانک کشاورزی از بزرگ ترین طرح زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور در گیلان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ورزشی چلسی ، بر اساس این گزارش، این مجتمع تولیدی شامل: مزارع مرغ گوشتی با ظرفیت 30میلیون قطعه،کارخانه جوجه کشی با ظرفیت 90میلیون تخم مرغ، کارخانه خوراک دان با ظرفیت 360 هزار تن،مزارع مرغ مادر با ظرفیت500 هزار قطعه،کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت30میلیون قطعه در سال و شبکه توزیع با ظرفیت 40کامیون حمل است.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این طرح با هدف مدیریت کل چرخه تولید گوشت مرغ شامل مزارع مرغ مادر، کارخانه جوجه کشی، مزارع پرورش مرغ گوشتی، کارخانه دان پلت، کشتارگاه صنعتی، کارخانه قطعه بندی، فرآوری گوشت و درنهایت توزیع محصول نهایی با کمک تسهیلات بانک کشاورزی فعالیت خود را از سال 1359به عنوان یک شرکت زنجیره ای پیشرو در صنعت طیور کشور آغاز کرده است.

این گزارش می افزاید، طرح تولید گوشت مرغ شامل ساختمان تکثیر ،آزمایشگاه ،سالن بسته بندی ،اتاق های یووی و ازن ،انبار غذا و اتاق های کارگران است و با ایجاد اشتغال برای 3 هزار و 400 نفر اشتغال ایجاد کرده وگامی مهم برای اشتغال جوانان این منطقه برداشته است .

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "حمایت 1050 میلیاردی بانک کشاورزی از بزرگ ترین طرح زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت 1050 میلیاردی بانک کشاورزی از بزرگ ترین طرح زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید