ستارگان مجازی (پنجشنبه 16 فروردین 97)

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، صندلی واقعی هنر در یک جامعه را ستارگان و صندلی فرهنگ در آن جامعه را مردم مشخص میکنند. اگر فرهنگ یک جامعه رشد کند می تواند موجبات رشد هنر را نیز در آن جامعه فراهم کند، ولی بالا رفتن فرهنگ به واسطه بالا رفتن هنر در جامعه به سادگی امکان پذیر نیست. با ستارگان مجازی امروز، پنجشنبه، شانزدهم فروردین ماه 1397 در خدمت شما عزیزان هستیم. از همراهی شما با این بخش خبری بی نهایت سپاسگزاریم.

ستارگان مجازی (پنجشنبه 16 فروردین 97)

خلاصه مطالب امروز:

  • از شیر گرگ تا کلاه قرمزی!
  • اندر معایب بی حوصلگی
  • انتقال ویروس به وسیله گریم!

کاوه رضایی:

چه لذتى بالاتر از این که حضور گرم مردم کشورم تو زندگیم حس بشه. امیدوارم لایق این همه مهر و محبتتون باشم. از خدا فقط و فقط شادى و سلامتى میخوام براى تک به تکتون

ستارگان مجازی امروزو با این پست کاوه رضایی از وسط خیابون آغاز میکنیم که برامون آرزوی شادی و سلامتی نموده. کاوه جان تا مجبور نشدیم برات آرزوی رحمت و مغفرت کنیم برو تو پیاده رو وایسا.

آخرین سلفی معصومه کریمی، چند ثانیه قبل از بلعیده شدن کامل به درون خورشید.

اینم سید خودمونه، شادمان و شاد و خندان، پیش از سرویس کامل دهان.

میگن بزرگترین گره هرکس تو زندگیش گره هندز فریشه. آرش جان، اینجا کسی نمیتونه کمکت کنه، این تنها گره ایه که خودت باید به تنهایی بازش کنی.

ایشونم السا خانم فیروز آذر هستن که به عنوان طی الارض کننده به ایفای نقش مشغولن.

بابک برزویه:

اندکی بمان بعد برو می خواهم بلند بلند بگویم لعنت به دوست داشتن زیاااااد

بابک برزویه رو داریم که از مرحله دگرآزاری به مرحله خودآزاری درجه سه رسیده. واسه مرحله بعد قراره بابک جان چهارلیتری بنزینو بریزه رو خودش و کبریتو بکشه.

جا داره یه خسته نباشی هم عرض کنیم خدمت همه سانسورچیان عزیز که در ایام نوروز که همه سرگرم تعطیلات و خوشگذرونی بودن، با حمیتی مثال زدنی به امر خطیر سانسور برنامه ها از پایتخت5 گرفته تا کلاه قرمزی پرداختن. خدا قوت.

مهراب قاسم خانی:

آقا، میگم توى بودجه سال جاری هفته اى یه گونى کافور لحاظ کنید واسه آشپزخونه صدا و سیما، اینا دیگه خطرناک شدن... آخه گرگ لامصب؟!؟! پ.ن اول: البته اینا که شما بهش میخندین واسه ما خاطره ست. توى شبهاى برره یه قسمت نوشتم که نصفش به خاطر یه خرس که توى اون قسمت بازى داشت پخش نشد. دلیلش هم این بود که خرسه نر بود... هر چى هم کوشش کردیم قانعشون کنیم که شلوار پاى خرس کردن کار آسونى نیست، پیروز نشدیم.

پ.ن دوم: بعد بیخودى بگید مرد هم مرداى قدیم... آخه گرگ وحشى؟!؟!

شاهد پست مهراب قاسم خانی هستیم به سانسور بخشی از بدن گرگ وحشی که در واقع نماد باشگاه آ اس رم ایتالیا هستش. کپشن پست خودش گویای همه چیز هست و افزودن هر مطلبی بهش از کیفیت اون کم میکنه.

گوود تایم که نوشته شده در واقع ورژن جدید دوران خوش آن بود که با دوست به سر شد هستش، که چون از حوصله مخاطب امروز خارجه یه کم مختصر و مفید شده.

از ویژگی تبلیغاتی که محسن جان واسه افراد میکنه اینه که شخص تبلیغ شونده باید زودتر یه پولی به جناب افشانی بده تا واسش تبلیغ نکنه. درآمد این مدل تبلیغ به مراتب بالاتر از تبلیغات کلیشه ای با فرمت قدیمیه.

پیشنهادی که به نهال خانم دشتی داریم اینه که توی دریافت عکساشون یا فقط طبیعتو هدف قرار بدن و ازش عکس بگیرن و یا خودشون به صورت واحد توی عکس حضور داشته باشن. چون اینجوری که نصفه کاره ست، بیننده توی وضعیتی بین خوف و رجا گیر میکنه.

مهسا خانم، بی حوصلیگتو درک میکنیم ولی چیزی که نوشتی مثل یه چک سفید امضا دست مردمه، ممکنه برات گرون تموم شه. نمیخوای روش تجدید نظر کنی؟

یکی از کارایی که میتونه شیوا خانم طاهری رو نعره زنان در راه بیابان دوان کنه، برداشتن آینه از توی آسانسور ساختمونشونه.

یکی از اصول دوستی اینه که از اون چیزی که دارین به دوستتونم بدین. مثلاً وقتی مریض میشین بگین دوستتون بیاد میخواین گریمش کنین و همش تو صورتش هااا و فوت کنین. اینجوری پایه های دوستیتونم مستحکم تر میشه.

حسین جان، یه دکتر روانپزشک هست میگن کارش خیلی خوبه، شمارشو تو دایرکت برات فرستادم.

زانیار جان، از همین الان خدا رحمتت کنه.

اگه شمام مثل من متوجه نشدین که مریم کاویانی چی گفت، همین الان 1 رو ارسال کنین به 3080.

مهران جان، 96 درس مُردگی آموخت نه درس زندگی. بنظرم یه بار دیگه با دقت جزوه رو بخون.

یه تشکر ویژه هم داریم از کسایی که از بال هواپیماشون حین سفر عکس میگیرن و میذارن استوری، چون اگه اینکارو نکنن ما فکر میکنیم با شتر میرن اینور و اونور.

علی جون، برو خدا رو شکر کن که نبردن چون اگه میبردن دوباره پس میوردن بیخودی علاف میشدی.

تولدها

امروز تولد کاوه رضایی، بازیکن اسبق استقلال تهران است. وریا غفوری تولد کاوه را در اینستاگرام تبریگ گفت.

امیر احمد انصاری، کارگردان خوب سینما و تلویزیون کشورمان نیز در چنین روزی به دنیا آمد. بابک برزویه، تولد امیر احمد را به او تبریک گفت.

ما هم تولد این دو عزیزو بهشون تبریک میگیم و براشون آرزوی سلامتی و طول عمر میکنیم.

ترین های روز:

عجیب ترین: عجیب ترین امروزو میدیم به استوری مریم کاویانی و آرزوی مشروطی که برامون کردن!

جالب ترین: جالب ترین امروز سهم پست زانیار خسروی بود که در خصوص عوارض موسیقی توی روزنامه خونده بود.

بدترین: بدترین امروزو میدیم به امر نازیبای سانسور که موجب شد سال جاری کلاه قرمزی بدون خداحافظی یهو تموم شه.

مثل همواره، مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما بزرگواران درباره این بخش خبری هستیم. تا درودی دیگر، بدرود.

منبع: setare.com

به "ستارگان مجازی (پنجشنبه 16 فروردین 97)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستارگان مجازی (پنجشنبه 16 فروردین 97)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید