سوئد دولت فرانسه را به عدم ترخیص 4 میلیون ماسک سفارشی متهم کرد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، وزارت خارجه سوئد فرانسه را به عدم ارسال 4 میلیون ماسک سفارشی خود متهم و اعلام نمود که قصد شکایت ازاین کشور را دارد.

سوئد دولت فرانسه را به عدم ترخیص 4 میلیون ماسک سفارشی متهم کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ورزشی چلسی، سوئد از کشورهای درگیر با کرونا در اروپا اعلام نموده که میخواهد بابت اقدام تازه فرانسوی ها در عدم ارسال محموله ماسکهای سفارشی این کشور، به کمیسیون اروپا شکایت کند.

بنابر اعلام وزارت خارجه سوئد، فرانسه چهار میلیون ماسک صورت سفارش شرکت مولن لیک به چین را در گمرک خود نگه داشته و آن ها را تا به امروز به این کشور ارسال ننموده است. وزارت خارجه سوئد اعلام نموده که این اقدام فرانسه نقض قوانین داخلی این کشور بوده و میخواهد از پاریس به کمیسیون اروپا شکایت کند.

بیماری کووید 19 (کرونای جدید) که بیش از سه ماه است، در کشورهای دنیا شیوع پیدا نموده، تا این لحظه (تنظیم خبر)، 1,039,922 را مبتلا نموده و جان 55,170 را در دنیا گرفته است. 220,105 نیز تا به امروز بهبوده یافته اند.

تصاحب گانگستری محموله های پزشکی چند کشور توسط آمریکا نیز در روزهای گذشته سر و صدای زیادی ایجاد کرد.گفته می گردد آمریکا قراردادهای صادرات ماسک های تنفسی N95 و دیگر اقلامی که محافظت لازم برای کادر درمانی را تأمین می نماید متوقف نموده است.

یک شرکت چند ملیتی 3M روز آدینه گفت، کاخ سفید دستور داده ارسال تمامی محموله های دستگاه های تنفسی به کانادا و آمریکای لاتین لغو شوند. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "سوئد دولت فرانسه را به عدم ترخیص 4 میلیون ماسک سفارشی متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئد دولت فرانسه را به عدم ترخیص 4 میلیون ماسک سفارشی متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید